top of page

Beauty: My new favourites

Přeji krásný středeční podvečer. Dnes jsem si pro Vás připravila článek o kosmetických produktech, které používám.

Včera jsem byla poprvé ve studiu SlimFOXU v Brně, na klasickém kosmetickém ošetření. Tentokrát jsem udělala změnu ve studiu, jelikož jsem chtěla vyzkoušet něco jiného než mechanické ošetření pleti. Ve SlimFOXU jsem podstoupila ošetření ultrazvukovou špachtlí, které je bezbolestné a k pleti velmi šetrné. Hloubkové čištění funguje na principu vysokofrekvenčních vibrací. Uvolní se ucpané póry, odstraní se z pórů nečistoty včetně černých teček a odstraní se odumřelé buňky. Po ošetření jsem měla pleť krásné projasněnou, promasírovanou a při pohledu do zrcadla mne mile potěšilo, že pleť nebyla tak zarudlá jako z klasického mechanického čištění.

Co do porovnání s tímto klasickým čištěním - z klasické kosmetiky odchází člověk s tím, že má z pleti vše vymačkáno. Ultrazvuková špachtle funguje trošku jinak. Následných 14 dní vylézají nečistoty na povrch a při 2-3 návštěvě by měla být pleť už takřka dokonalá bez nečistot.

Paní kosmetička mi ve SlimFoxu doporučila druhou návštěvu již za 14 dní. Dnes se mi ráno objevili nečekané pupínky, takže předpokládám, že tato metoda opravdu funguje a časem uvidím, jestli se vrátím ke klasické metodě nebo ne.

Nově jsem začala používat několik přípravků.

1. Krém od Biodermy na citlivou pleť se sklonem k začervenání. Tento krém má trošku hutnější konsistenci a pleť je po něm krásné zklidněná. Stačí nanést opravdu malé množství a výsledek je viditelný hned.

2. Čistící přípravky od Neutrogeny z řady Visibly clear s růžovým grapefruitem. Jeden je peeling a druhý je klasická mycí pěna. Lehce odstraňují nečistoty a černé tečky.

3.Hollywood smile - pearl drops. Tato bělící zubní pasta s 4D bělícím systémem se mi zatím hned po Signal White Now osvědčila asi nejlíp. Výsledek je samozřejmě znatelný až po několika týdnech používání, ale na krabičce je přiložená stupnice zubní bělosti, kterou si můžete vystřihnout a postupně porovnávat :)


Search By Tags
Follow Us
bottom of page