top of page

Ikea - home design inspo


V Úterý jsem byla navštívit Ikeu, kam jsem se po dlouhé době vydala a to pro ramínka na sukně a kalhoty, jelikož v poslední době můj šatník ramínka na oblečení celkem postrádá.

Co se Ikei týče, mám tuto švédskou nábytkářskou firmu poměrně ráda a jejich design, nejen nábytku ale i ostatních doplňků do domácností a firem, se mi celkem líbí a myslím, že kvalita jejich produktů je vůči ceně přijatelná.

Z nábytkářských firem, které na českém trhu můžeme najít, je právě Ikea jednou z mých oblíbených a občas není špatné zajet si tam jen tak, protože tam naleznete vždy zaručeně něco co potřebujete a tak od tamtud člověk nikdy neodchází s prázdnou.

A když už jsem se tam vydala, tak jsem si řekla, že Vám vyfotím několik věcí, které se mi líbínebo mě nějakým způsobem zaujali.


Search By Tags
Follow Us
bottom of page